asenseofstyle.blogg.se

En blogg om inredning med fokus på styling, möbler & detaljer. Interior design, home styling and details. The occasional food inspiration. A sense of style. Välkommen! Instagram: _asenseofstyle


Sänglampor / Bedside lamps

Publicerad 2014-06-10 20:51:19 i Inredning sovrum,

 
 
Dagens shopping blev två sänglampor i mässing till min och makens sovrum. Det är vägglampor, designade av Benny Frandsen, inköpta på dansk Bolia. Som tidigare skrivet har jag sett dessa skönheter i Bolias butik och bestämde mig idag att slå till och köpa dem. Belysningsdelen går att ställa om och justera till olika lägen... 
 
Nu väntar jag på bara lite annat som jag beställt till sovrummet så man äntligen kan känna att rummet är "på plats''.
***
Today's shopping were these two bedside lamps in brass for our master bedroom.
They're wall lights, designed by Benny Frandsen, purchased on Danish Bolia. As previously posted, I have seen these beauties in Bolias store and decided, today, to "strike" and buy them.
Lighting part is adjustable and can be set into different positions...

Right now, I'm waiting for a few other things I've ordered for the bedroom that will give the room its final touch.
 
#inredning #sovrum #belysning
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Länkkatalog.net