asenseofstyle.blogg.se

En blogg om inredning med fokus på styling, möbler & detaljer. Interior design, home styling and details. The occasional food inspiration. A sense of style. Välkommen! Instagram: _asenseofstyle


Fredag,vår och sol! / Friday, spring and sunshine!

Publicerad 2014-03-28 19:12:38 i inredning interior,

 (Hemtex vårnyheter )
 
Vilket fint väder vi har haft idag! 
 
När våren kommer får jag alltid en stor lust att ändra på saker och ting i livet, och inte minst i hemmet.
Att införskaffa några nya bäddkläder är vad jag tänker på när jag titttar på Hemtex vårnyheter.
 
Dessa fina mönster skulle passa fint i det "vuxna" sovrummet men även till våra tonåringars rum (tänker på mina två tjejer), med tanke på att de nu kommit upp i den där åldern då det helt plötsligt inte är lika populärt med  barnmotiv.
 
Kikade in i en av tjejernas rum och kom på att även det påslakansetet kommer från Hemtex (tror det var en av förra årets nyheter). Jag köpte rosa/grå- och blå/grå set och är mycket nöjd med dem. Mjuka och snygga med fin lyster i färgen!
 
***
What nice weather we've had today! 
Usually when spring arrives I get a big desire to change certain things in life; such as the interior design at home. To acquire some new bed linen is what I had in mind when I looked at Hemtex vårnyheter .

These fine patterns would fit nicely in the main bedroom but also in the rooms of our two girls, as they're now both in the age when it is no longer popular with childish prints and such. 

I peered into one of the girls' room and saw that the duvet cover set is from none other than Hemtex (think it was from last year's news). I bought the pink / gray and blue / gray set and I am very happy with them.
They're so soft and stylish, and with such a nice sheen in the paint!
 
 
Nu: Fredagsmys och trevlig helg önskar jag med min blommande orkidé!
Now: Friday and happy holidays wishes with my blooming orchid!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Länkkatalog.net